CISCO

PAN-OS 10.0 اولین NGFW مجهز به ML در جهان

مزایای اتوماسیون امنیتی

 

مزایای اتوماسیون امنیتی

PAN-OS 10.0 اولین NGFW مجهز به ML در جهان

مهاجمان به طور مداوم در حال بهبود تکنیک های خود هستند و حملات امنیت سایبری با سرعت زیادی شکل می گیرد و پیش می رود. علاوه بر این دستگاه های جدید از جمله دستگاه های IOT هر روز به شبکه شما اضافه می شوند و سطح حمله را گسترش می دهند. MG-Powered NGFW شما را قادر می سازد که از تهدیدهای ناشناخته جلوتر باشید و همه چیز از جمله اینترنت اشیا را ببینید و ایمن کنید و با توصیه های سیاست خودکار خطاها را کاهش دهید. طی یک رویداد مجازی در ماه ژوئن که هزاران نفر از طریق پخش مستقیم و بر اساس تقاضا آن را تماشا کرده ، نیک کامپانیا ، معاون مدیر محصول و جسی رالستون ، معاون ارشد مهندسی به Ashwath Murthy ، مدیر ارشد خط تولید ، پیوستند تا برخی از ویژگی های برتر PAN-OS 10.0 و اینکه چگونه آن ها می توانند شما را قادر سازند در محافظت از تجارت خود فعال تر باشید را پوشش دهند. ما جزئیات اصلی آنچه در مورد برترین نوآوری های ما به اشتراک گذاشته شد را در زیر خلاصه کرده ایم.

برای مطالعه درباره فایروال سیسکو کلیک کنید

رمزگشایی

۹۵٪ از ترافیک سازمانی اکنون رمزگذاری شده است. این افزایش رمزگذاری داشتن دید و کنترل در ترافیک رمزگذاری شده برای شرکت ها را بسیار حیاتی می کند زیرا بدافزار می تواند با پنهان شدن در داده های رمزگذاری شده به راحتی از اقدامات امنیتی فرار کند. این نسخه جدید به شما امکان رمزگشایی TLS 1.3 را می دهد و مشکل در استقرار و حفظ رمزگشایی را برطرف می کند و دید را افزایش می دهد تا بتوانید با خیال راحت و کارآمد رمزگشایی کنید.

قرنطینه دستگاه GlobalProtect

روش معمول برای اصلاح دستگاه های آلوده مسدود کردن آدرس IP دستگاه در شبکه است. با این حال دستگاه ها اغلب هنگام پرسه زدن در سازمان ، آدرس IP خود را تغییر می دهند. در نتیجه این می تواند به طور بالقوه یک دستگاه آسیب دیده را به شبکه متصل کند. این ویژگی جدید با ارائه یک رویکرد قابل اعتماد و خودکار در قرنطینه سازی دستگاه های آسیب دیده با استفاده از شناسه های نقطه پایانی که قابل تغییر و جعل نیستند وضعیت امنیتی شما را تقویت می کند. این شناسه ها را می توان در تمام تصمیمات سیاست شما برای محدود کردن هر دستگاه آلوده گنجانید.

SD-WAN

ما بسیاری از ویژگی های جدید SD-WAN مانند اصلاح خطای به جلو (FEC) ، تکثیر بسته ها و نظارت بر مسیر برنامه SaaS را اعلام کردیم. FEC و تکثیر بسته ها با بهبود قابلیت اطمینان برای برنامه های بسیار حساس و در زمان واقعی مانند فیلم و صدا ، تجربه استثنایی کاربر نهایی را فراهم می کنند. ما همچنین توانایی تنظیم دقیق آستانه از دست دادن بسته را برای بهینه سازی عملکرد داریم. نظارت بر مسیر برنامه SaaS با مشخص کردن عملکرد مسیر کامل بین کاربران و برنامه های SaaS آن ها تجربه کاربر نهایی را بهبود می بخشد و این امکان را می دهد تا برنامه قبل از اینکه کاربران خاموشی یا خاموشی را تجربه کنند به یک مسیر سالم و متفاوت منتقل شود.

شبکه های ۵G

استفاده از اینترنت ۵G به سرعت در حال رشد است و شبکه های خصوصی ۵G در سطح جهانی در دسترس هستند. اگرچه ۵G احراز هویت و رمزگذاری را الزامی می کند اما این موارد به طور خودکار با امنیت برابر نیستند. با PAN-OS 10.0 ، ما پشتیبانی از پروتکل ۵G و کنترل سیاست از جمله جلوگیری از تهدید برای ترافیک ۵G شرکت را اضافه کرده ایم. ما همچنین برای کمک به جداسازی و یا قرنطینه تجهیزات و دستگاه های اینترنت اشیا آلوده و قرنطینه در یک شبکه ۵G سازمانی از قابلیت های همبستگی تهدید پویا و اجرای امنیت بر اساس هویت مشترک (IMSI) و هویت تجهیزات (IMEI) خبر دادیم.

PAN-OS 10.0 سیستم عامل در هسته NGFW مجهز به ML به طور مداوم از چندین جبهه در حال یادگیری و بهبود امنیت است بنابراین شما فقط نگه ندارید بلکه جلو بروید. با ما در آغاز دوره جدید امنیت پیشگیرانه و هوشمند همراه باشید.

برای تهیه انواع فایروال های سیسکو می توانید به وب سایت داده پرداز سپهر آسیا  مراجعه نمایید.

لایسنس WSA ,ASA , ESA,Solarwinds,NGFW,Cisco,TAMC,MANAGEMENT ,cisco , سیسکو, manageengin   firewall  , فایروال , LICENSE  ,داده پرداز سپهر آسیا , https://dp-sepehr.ir , Check Point , Fortinet , Palo Alto

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *