لایسنس سیسکو UC

لایسنس سیسکو TMS

CMS-PIC

لایسنس سیسکو TMS

سیسکو Telepresence Management Suite (TMS) 

لایسنس سیسکو TMS یک راه حل مدیریتی کامل برای ارتباطات ویدیویی بر بستر شبکه است. این سیستم دارای اطلاعات زمان حال ، یک رابط کاربری مبتنی بر وب و ابزارهای تشخیصی با کارایی بالا است و همچنین با محصولات سایر تولیدکنندگان هماهنگ است. TMS مدیریت ، بروزرسانی ، زمانبندی کنفرانس ها ، مستندسازی و ارائه گزارشات را تماما در سراسر شبکه مهیا میکند.

 

سیسکو TMS تا بیش از 5000 دستگاه ثبت شده در سرویس CUCM که با TMS هماهنگ میباشد و تا 100 هزار کاربر را با قابلیت Clustering پشتیبانی میکند. با قابلیت هماهنگ شدن با Active Directory مایکروسافت ، برای کاربران امکان ورود به شبکه را براحتی مهیا میکند.

در مدل CiscoTMSXE تا 1800 کاربر نهایی را از طریق مایکروسافت Exchange و یا 1000 تا با ترکیب با Office 365 را میتواند پشتیبانی نماید.

در مدل CiscoTMSPE تا 48000 Meeting rooms و 100هزار کاربر ثبت شده در Video Communication Server (VCS) را میتواند پشتیبانی کند.

 

Cisco TelePresence MX800 Dual

کنفرانس بصری ، با کیفیت تجاری

حضور و غیاب تلویزیونی در مقیاس بزرگ و کنفرانس ویدیویی داخلی را به سرعت و به راحتی با Cisco TelePresence Management Suite مستقر کنید. از هر سیستم موبایل ، دسک تاپ یا اتاق مجهز به ویدئو به جلسات بپیوندید. Cisco TMS با Cisco Meeting Server  و Cisco TelePresence Server کار می کند .

Cisco TelePresence MX800

تأمین حضور در مقیاس بزرگ

این مجموعه با پیکربندی ساده ، از استقرار سریع و مقرون به صرفه حداکثر 100000 کاربر حضور حضوری ، نقاط پایانی و مشتری های نرم در مکانهای متفاوت مشتری پشتیبانی می کند. همچنین از 5000 دستگاه با مدیریت مستقیم پشتیبانی می کند.

ادغام ساده شده

ادغام ساده شده

TelePresence Management Suite دفترچه تلفن را از منابع مختلف اطلاعات خارجی و فهرست های موجود ادغام می کند. کارکنان IT شما می توانند از زیرساخت های چند منظوره مقیاس پذیر و گسترده ای در سراسر شبکه حضوری شما پشتیبانی کنند.

Cisco TelePresence EX90

برنامه ریزی انعطاف پذیر

همچنین می توانید برای برنامه ریزی جلسات از طریق Microsoft Microsoft Outlook ، از آن به عنوان برنامه افزودنی برای Microsoft Exchange استفاده کنید.

مدیریت بهتر منابع

مدیریت بهتر منابع

Cisco TelePresence Management Suite مدیریت ارتباطات آسان ، مدیریت متمرکز و مدیریت پیکربندی متمرکز را ارائه می دهد. داشبورد و نشانگرهای وضعیت ، نمای کلی از شبکه حضور از راه دور شما را ارائه می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *