لایسنس سیسکو UC

لایسنس سیسکو CUP

لایسنس سیسکو CUP

لایسنس سیسکو CUP یک پلتفرم سازمانی استاندار است که می توان گفت افراد را به بهترین روش در سازمان های مختلف گرد­هم می آورد. در واقع می­توان این­گونه بیان کرد که Cisco Unified Presence یک سرویس واحد برای Cisco Unified Mobile Communicator و سایر سرویس گیرندگان تلفن همراه فراهم می کند. Cisco Unified Presence انعطاف پذیری در رابطه های سازمانی را فراهم می کند که امکان فعال کردن پیام های فوری برای شرکت در برنامه های تجاری رانیزمیسر می­گرداند. کار دیگری که CUP  انجام می­دهد ارزش سیستم های CUC  را بالا می برد که این کاربه  کارایی سیستم می­افزاید.CUP در واقع یک راه حل برای مشتریان برای افزایش بهره وری، سرعت بخشیدن به ارتباطات و امکان همکاری با همكاران درون سازمانی یا شرکای خارجی و تأمین كنندگان نیز به شمار می آید.

 

قابلیت ها و مزیت های  CUP

 

  • امکان تصمیم گیری سریع­تر میان کاربران به دلیل افزایش بهره وری
  • موثر در کاهش تاخیرهای ارتباطی
  • در دسترس بودن کاربران از سازمانی به سازمان دیگر جهت تبادل پیام های فوری
  • با ارائه اطلاعات و قابلیت های ارتباطی در وب و استفاده از برنامه های جاری موجود می توانید به کار خود بهبود ببخشید.
لایسنس سیسکو  UC

حالت های عملکرد CUP

  • حالت ارتباطات یکپارچه سیسکو

در این حالت لایسنس سیسکو CUP با محیط CUC  ادغام می شود تا یک پیام رسان فوری همراه با مجموعه کامل خدمات ارتباطات یکپارچه را ارائه دهد. هنگام کار در حالت Cisco Unified Presence حداکثر تا 15000 کاربر را در یک محیطکلاستر به صورت  چند حالته مقیاس بندی می کند.

  • حالت فقط کاربر

Cisco Unified Presence یک پیام رسان فوری و راه حل حضور در کلاس سازمانی را ارائه می دهد که می تواند برای کاربران غیر Cisco Unified Communication Manager مستقر شود. در این حالت، Cisco Unified Presence  از Cisco Unified Personal Communicator برای همه سرویس های پیام رسانی و حضور فوری کلاس سازمانی پشتیبانی می کند. همچنین از قابلیت رابط کاربری مشتری مبتنی بر استاندارد XMPP  را پشتیبانی می کند. هنگام کار در این حالت ، Cisco Unified Presence حداکثر تا 45000 کاربر را در یک محیط خوشه چند حالته مقیاس بندی می کند.

  • حالت SIP proxy

 

در این حالت،  Cisco Unified Presence قابلیت اصلی مسیر یابی پروتکل (SIP) را برای   CVP فراهم می کند. این قابلیت مسیریابی کل مجموعه مرکز تماس و همچنین دروازه های شبکه تلفن سوئیچ عمومی (PSTN) و (SBC) را به هم متصل می کند. حالت پروکسی SIP بر اساس اندازه سرور و گزینه های پیکربندی می تواند از 100 تا 1000 تراکنش در ثانیه را اندازه گیری کند.

  • حالت تعامل Microsoft Office Communicator یا کنترل تماس از راه دور

 

در این حالت،Cisco Unified Presence به کاربران Microsoft Office Communicator در رایانه اجازه می دهد تا با تلفن همراه و قابلیت نظارت بر تلفن همراه با تلفنهای Cisco Unified IP در Cisco Unified Communications Manager ارتباط برقرار کنند. این قابلیت با فعال کردن حالت تعامل Microsoft Office Communicator در Cisco Unified Presence و پیکربندی کاربران Microsoft Office Communicator در دسترس است. هنگام کار در این حالت، Cisco Unified Presence تا 20،000 کاربر را در هر سرور Cisco Unified Presence و Cisco Unified Communications Manager بررسی می کند

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *