لایسنس سیسکو پرایم

لایسنس سیسکو Prime Infrastructure

Prime -Infrastructure

Cisco Prime Infra

[memberr]
دانلود PDF
[/memberr]

 

سیسکو Prime Infrastructure

لایسنس سیسکو Prime Infrastructure مانیتورینگ کامل و وسیع دستگاه ها و سرویس های آنها در سطح شبکه امکان پذیر میکند. مانیتورینگ شبکه در ابعاد گسترده برای اطمینان حاصل کردن از بازده عملکرد دستگاه ها و تجهیزات امری ضروری است و به مدیران شبکه این قابلیت را میدهد که اطلاعات شبکه خود را دائما آنالیز کنند و عملکرد آنها را بهبود بخشند.

تمامی تجهیزات بدون سیم و با سیم در سطح شبکه را میتوان بوسیطه سیسکو پرایم در هر سطحی مانیتور و ارزیابی کرد. همچنین کاربران و اپلیکیشن های در شبکه نیز توسط این محصول مورد نظارت واقع میشوند.

بوسیله آگاهی از اطلاعات منتقل شده در سطح شبکه و بررسی دستگاههایی که در سطح شبکه جابجا میشوند میتوان از خطرات احتمالی آگاهی پیدا و از آنها جلوگیری کرد. عیب یابی قسمت های مورد ایراد شبکه و آگاهی از آنها نیز جزو اطلاعاتی است که توسط لایسنس سیسکو پرایم در اختیار مدیران شبکه قرار میگیرد.

با دراختیار داشتن داشتبودهای متنوع در پنل مدیریتی این سرویس، مدیران میتوانند نظارت کلی و جزیی برروی تجهیزات خود داشته باشند و برای زمان ها و شرایط مختلف Alarm های مختلف را نمایش دهند و در آخر گزارش کامل و جامعی را در اختیار قرار دهند.

نظارت بر شبکه های وایرلس

با استفاده از ابزارهای موجود برای نظارت بر تجهیزات وایرلس میتوان اطلاعات دقیقی از عملکرد آنها مشاهده کرد. سیسکو Prime با بهره مندی از تکنولوژی CleanAir گزارش جامعی از دستگاههایی که از استاندارد 802.11 استفاده نمیکنند و موجب اختلال فرکانسی در سطح شبکه میشوند تهیه و اعلام میکند. این امر نیازمند این است که Access Point ها مورد استفاده در سطح شبکه از قابلیت CleanAir پشتیبانی نمایند.

نظارت بر دیتاسنتر

با استفاده از داشبود مدیریت بر دیتاسنتر تمامی اطلاعاتی که از سوپروایزرهایی مانند VMware ESXi در مورد کاربران و  ماشین های مجازی جمع آوری میگردد بصورت کامل و جامع در اختیار مدیران شبکه قرار میگیرد.

نظارت بر مصرف اپلیکیشن ها

بوسیله Cisco Prime Infrastructure میتوان اطلاعات را براساس اپلیکیشن های مختلف و خاص از سطح شبکه جمع آوری نمود و از آنها برای بهبود شرایط و یا تغییر سیاست ها استفاده کرد.

نظارت بر لایه Access

بطور کلی میتوان با استفاده از سیسکو پرایم بر تمامی کاربران و عملکرد آنها نظارت داشت. همچنین Cisco Prime با هماهنگ شدن با Cisco ISE میتواند اطلاعات کامل و دقیقی در مورد نحوه ورود و دسترسی های کاربران در شبکه تهیه کرد و از اختلالات احتمالی پیشگیری نمود.

نظارت بر وقایع

در شرایط مختلف ایرادها و وقایع درون شبکه میتوانند شناسایی شوند و به اطلاع مدیران برسند. این اعلان ها بر اساس درجه اهمیت دسته بندی و برروی داشبورد نمایش داده میشوند.

نسل های سیسکو Prime

 

اسمارت لایسنس سیسکو Prime Infrastructure

سیسکو اسمارت لایسنس برای سیسکو پرایم قابل استفاده میباشد و این سرویس بصورت کامل از آنها پشتیبانی میکند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *