ESA-feature

Global threat intelligence

اطلاعات تهدید جهانی
با پشتیبانی Cisco Talos ، یکی از بزرگترین شبکه های شناسایی تهدید در جهان ، از محافظت از ایمیل سریع و جامع برخوردار شوید. Talos با داشتن دسترسی بسیار وسیع و دائمی دارای بزرگترین و  بروزترین  DATABASE در بین رقبای خود است .
روزانه 600 میلیارد ایمیل
روزانه 16 میلیارد  درخواست وب
1.5 میلیون  نمونه بدافزار
Talos دید 24 ساعته از فعالیت های ترافیکی جهانی را ارائه می دهد. این نرم افزار ناهنجاری ها را تجزیه و تحلیل می کند ، تهدیدهای جدید را کشف می کند و روند ترافیک را کنترل می کند. Talos با ایجاد قوانینی که به روزرسانی راه حل های امنیتی ایمیل مشتریان را ایجاد می کند ، به جلوگیری از حملات ZERODAY (روز صفر) کمک می کند. این به روزرسانی ها هر سه تا پنج دقیقه یک بار انجام می شود و منجر به ایجاد دفاع در برابر خطرات در صنعت می شود.
Global threat intelligence
Get fast, comprehensive email protection backed by Talos, one of the largest threat detection networks in the world. Talos provides broad visibility and a large footprint, including
●  600 billion emails per day
●  16 billion web requests per day
●  1.5 million malware samples
Talos provides a 24-hour view into global traffic activity. It analyzes anomalies, uncovers new threats, and monitors traffic trends. Talos helps prevent zero-hour attacks by continually generating rules that feed updates to customers’ email security solutions. These updates occur every three to five minutes, delivering industry-leading threat defense.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *